Content, PR, Social
About This Project

V&D Schoolcampus

De Schoolcampus van de V&D, het is ware nostalgie. Om de nieuwe collectie school-gear dit jaar effectief onder de aandacht van de juiste doelgroep te brengen schakelde Natwerk, het activatiebureau van V&D, Merktroubadour in.  De effort van de betrokken partijen en onze expertise op het gebied van blogs en vlogs heeft de lancering van de V&D Schoolcampus dit jaar tot groot succes geleid. Naar aanleiding van het bloggertraject dat Merktroubadour startte waren er tijdens het speciaal voor hen opgezette lanceringsevent tenminste 30 bloggers en influencers aanwezig. Op de beat van Kraantje Pappie, die zelf ook aanwezig was, maakten zij kennis met de nieuwe collectie en maakten zij hun eerste #selfideoclip.

 

Bekijk hier een van de behaalde resultaten naar aanleiding van het bloggertraject: het filmpje waarin influencers Mert, Dylan én Kraantje Pappie. ‘chillen in een limousine’. Subtiel wordt de Selfieoclip van V&D verwerkt in de content. De video trok meer dan 100.000 views en zorgde voor een piek in het aantal downloads van de app.