PR, Social
About This Project

Boer(enkool) zoekt vrouw

Reclamebureau XXS creëerde voor haar klant Dirk van den Broek een scherpe video die inhaakt op het populaire TV programma Boer Zoekt Vrouw.  Volgens XXS verdient de video het om verspreid te worden. Juist om die reden schakelden zij de expertise van Merktroubadour in.

 

Na het bekijken van de video wisten wij één ding zeker; deze video heeft de potentie om viraal te gaan! Een longlist van bloggers, vloggers, influencers en media, bestaande uit verschillende categorieën, vormde de basis voor het PR & seeding-traject.

Iedere categorie kreeg weliswaar dezelfde video toegestuurd, de omschrijving en toelichtende tekst bij de video was bij elke benadering wezenlijk anders. Zo werd aan de contentbehoefte van verschillende journalisten voldaan en vergrootten wij de kans op doorplaatsingen. Om het sneeuwbaleffect te starten kochten wij een plaatsing op een aantal blogs voorafgaand in.

Bekijk hier de video, die in samenwerking met onze mediapartners inmiddels ruim 462.000 keer is bekeken!